#2016-11-04 05:56:07 

WojownikDobra

Użytkownik

Posty: 31

Skąd: Opole

Wiek: 40

Czy w Waszych firmach udało Wam się stworzyć jakiś regulamin, który nadzoruje jak powinien wyglądać kontakt pomiędzy menadżerem a zespołem handlowym, którym ten pierwszy się opiekuje. U nas wszystko działa tak jak każdy sobie to ułoży, a widzę, że to powoli się nie sprawdza.
#2016-11-04 07:12:44 

wietnamiec

Użytkownik

Posty: 37

Skąd: Toruń

Wiek:

Wszystko jest dobrze dopóki idzie sama sprzedaż. Jak ta zaczyna spadać, to i menadżerowie szukają jakiś recept. Zdecyduj się na mobilny system sprzedaży to będziesz miał szansę na kontakt ze swoimi przedstawicielami w różnym zakresie. I będa mogli Ci raportować swoje dokonania, a Ty bedziesz na bieżąco mógł wyznaczać im nowe cele.
#2016-11-04 08:36:02 

Liliannnna

Użytkownik

Posty: 20

Skąd: Poznań

Wiek: 30

Tylko zapomniałeś jeszcze dodać, że to wszystko za pomocą aplikacji na tablet, laptop lub telefon. Tutaj regulujesz sobie urządzenie w zależnościu od wygody. W dobrych rozwiązaniach mobilnych think drzemie ogromny potencjał, którego jeszcze wszyscy nie poznali :)))
#2016-11-04 09:58:29 

FrinkieGhost

Użytkownik

Posty: 28

Skąd: Ustka

Wiek: 19

Z jednej strony to dobrze, bo Ci, którzy już wdrożyli wspomniane systemy mają przewagę nad konkurencją :))) Spokojnie, ja tylko wdrożyłem zaawansowany system WMS od think, który pomaga mi ustalić cykle produkcyjne.
DODAJ ODPOWIEDŹ
Copyright 2015