#2016-09-05 22:17:37 

MinnieMouse

Użytkownik

Posty: 15

Skąd: Elbląg

Wiek:

Siema, mam takie pytanko jak sobie radzicie z bólami podczas układania? Próbowałam na stole i po jakiś paru godzinach siada mi kark. Na podłodze podobnie, boli kręgosłup i jeszcze do tego dochodzą kolana. Bardzo lubię układanie puzzli, wciąga mnie, to i nie chciałabym z takiego powodu rezygnować z tej przyjemności. Może ktoś miał podobny problem i mógłby mi coś podpowiedzieć jak sobie z tym radzić.
#2016-09-05 22:47:08 

kinga_king_konga

Użytkownik

Posty: 17

Skąd:

Wiek: 32

Może na jakiś czas spróbuj układać mniejsze puzzle sklep, który specjalizuje się w puzzlach na pewno ma ciekawe propozycje na mniejszą liczbę elementów. Będziesz mogła wtedy ogarnąć wszystko wzrokiem i odcinek szyjny kręgosłupa nie będzie tak zmęczony. Polecam tez zmienić kont. To znaczy nie równolegle d podłogi tylko pod lekkim kontem, tak by nie trzeba było wykręcać szyi i garbić pleców.
#2016-09-06 01:15:01 

CzystaGra

Użytkownik

Posty: 34

Skąd: Ełk

Wiek: 20

To zależy jak duże puzzle 4000 elementów układam na podłodze, ale mam pełno poduszek, koc i wszystkie możliwe podpórki. Mi jest wygodnie i nie mam jakiś specjalnych bólów, ale tez mój kręgosłup nie był nigdy zbyt wrażliwy. Może tez to jest kwestia wieku :P ale chyba nie koniecznie. Jest też faktem, ze bardzo dużo uprawiam sportu i po prostu mój kręgosłup jest bardziej wzmocniony niż u przeciętnej osoby. Mam rozbudowane mięsnie wzdłuż kręgów i na brzuchu wiec cały system jest podtrzymywany. Może tez powinnaś robić ćwiczenia na kręgosłup i by ci wszystko minęło. Są takie specjalne zestawy na pewno znajdziesz ich pełno w internecie.
#2016-09-06 04:11:45 

Grota

Użytkownik

Posty: 37

Skąd: Ustka

Wiek: 33

Też bym ci radziła przerzucić się na mniejsze puzzle 1000 elementów to jest tak w sam raz by nie nadwyrężyć kręgosłupa. A jak układasz to często zmieniaj pozycje. człowiek jest tak zbudowany by jak najlepiej dostosować się do ruchu, bezruch zawsze męczy. Dlatego jedną z lepszych rad jest zmiana pozycji o robienie przerw z rozciąganiem i chociaż małymi zestawami ćwiczeń co jakiś czas.
#2016-09-06 06:59:04 

Żubr

Użytkownik

Posty: 57

Skąd:

Wiek: 26

Ćwiczenia i jeszcze raz ćwiczenia, tu chodzi o twoje zdrowie. Normalnie ludzie w pracy w pozycji siedzącej spędzają po osiem, dziesięć godzin i dopiero wtedy ich kręgosłup dostaje w kość. Musisz wzmocnić mięśnie.
#2016-09-06 07:52:47 

MinnieMouse

Użytkownik

Posty: 15

Skąd: Elbląg

Wiek:

Może macie rację, chyba zacznę ćwiczyć.
DODAJ ODPOWIEDŹ
Copyright 2015